۳۰ جوان برتر گیلانی تقدیر می‌شوند

معاون اداره کل ورزش و جوانان گیلان از معرفی و تقدیر ۳۰ جوان برتر گیلانی خبر داد.

فیروز عزت‌دوست، معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان با اشاره به میلاد حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان گفت: مهمترین برنامه این هفته معرفی ۳۰ نخبه برتر گیلانی است.

او افزود: برگزاری جشن‌های مختلف، برپایی ایستگاه سلامت و ایستگاه جوانی و همچنین پویش اهدای خون توسط جوانان و ورزشکاران از دیگر برنامه‌های هفته جوان در گیلان است.

معاون اداره کل ورزش و جوانان گیلان تصریح کرد: غبارروبی گلزار شهدا در شهر‌های مختلف استان، تجلیل از جوانان برتر در حوزه‌های مختلف در شهرستان‌های لاهیجان، رودبار، ماسال، خمام و شفت هم از جمله برنامه‌های این هفته است.

عزت‌دوست همچنین از برپایی مسابقات متخلف ورزشی با عنوان هفته جوان، برگزاری محفل قرآنی و مسابقه کتابخوانی خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدای امنیت و شهدای مدافع حرم گیلان، افتتاح مرکز مشاوره ازدواج و خانواده، اعطای اعتبارنامه به ۶ سازمان مردم‌نهاد و برگزاری ۳۰ کارگاه آموزشی ازدواج توسط مراکز مشاوره تحکیم خانواده، از دیگر برنامه‌های هفته جوان در این استان است.

او با بیان اینکه شعار امسال هفته جوان؛ «جوان ایرانی پرچمدار پیشرفت» است، افزود: جشنواره استانی تجلیل از جوانان برتر ایران‌زمین ویژه گیلان نیز در ۱۰ محور و بخش‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی و اقتصادی روز ۱۷ اسفند ماه با معرفی و تقدیر ۳۰ جوان برگزار می‌شود.

برچسب ها: هفته جوان ، جوان برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.