معاون سازمان راهداری کشور:

تدابیر لازم برای تردد جاده‌ای ایمن در نوروز اتخاذ خواهد شد

مقبلی گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و آغاز تعطیلات و سفرها در نوروز ۱۴۰۳، تدابیر لازم برای تردد ایمن و روان در جاده‌های کشور اتخاذ خواهد شد.

خداداد مقبلی معاون سازمان راهداری کشور در آیین تکریم و معارفه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس در شیراز، مدیریت سفرهای نوروزی را مهم توصیف کرد و افزود: یکی از ماموریت های مهم بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مدیریت سفرهای برون شهری در مناسبت‌ها و ایام تعطیل است که این مهم در تعطیلات نوروزی پیش رو به شکل ویژه مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: علاوه بر تلاش برای افزایش ایمنی تردد برای کاربران جاده‌ای، در بخش حمل و نقل مسافر نیز خدمات ارزنده‌ای از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به هموطنان و کاربران جاده‌ای ارایه می‌شود که امید سطح کمی و کیفی این خدمات در طرح طرح نوروزی امسال ارتقاء قابل توجهی یابد.

مقبلی اظهار کرد: حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با مدیریت جهادی توام با تخصص، آماده خدمت‌رسانی در نوروز پیش رو است.

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: استان فارس با دارا بودن بیشترین طول راه‌های مواصلاتی و تاسیسات جانبی راه‌ها، دارای ظرفیت‌های متعددی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

مقبلی افزود: همه خدمتگزاران دولت، سرباز نظام و آماده خدمت به مردم هستند و هر کجا نیاز به خدمات آنها باشد در صحنه خدمت حضور خواهند یافت.

وی ادامه داد: استان فارس جزو استان‌های موفق و پیشرو در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است که این جایگاه و موفقیت ها در سایه تلاش و کوشش جمعی کارکنان این مجموعه حاصل شده است.

در این آیین محسن عمادی به عنوان سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس معرفی و از تلاش های علیرضا راستیار قدردانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار