افتتاح مرکز جراحی سپاه گلستان با حضور فرمانده کل سپاه

مرکز جراحی محدود امام جعفر صادق(ع) سپاه نینوا گلستان با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گرگان افتتاح شد.

سردار حسین سلامی صبح روز پنج‌شنبه در حاشیه افتتاح این مرکز جراحی اظهار کرد: این مرکز به دستگاه‌های تشخیصی پیشرفته از جمله رادیولوژی و ... تجهیز شده و بخشی دیگر از تجهیزات نیز در ماه‌های آینده در این مرکز نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه ماهانه ۱۸ هزار مراجعه کننده از خدمات مرکز جراحی سپاه نینوا گلستان بهره‌مند می‌شوند، افزود: همه مردم می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند و فعالیت آن به خانواده‌های پاسداران اختصاص ندارد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه در سال‌های اخیر ۱۲۰ درمانگاه در شهر‌های مختلف کشور ایجاد کرد و برنامه ما افزایش تعداد درمانگاه‌ها به ۵۰۰ درمانگاه در شهر‌های کوچک است.

سردار سلامی تاکید کرد: مجوز ۱۳ بیمارستان جدید سپاه در مراکز استان‌های کشور صادر شده که تاکنون چهار بیمارستان به بهره‌برداری رسیده که این بیمارستان‌ها جزو بیمارستان‌های بخش خصوصی بود که توسط سپاه پاسداران خریداری شده است.
وی با بیان اینکه کلینیک‌های پیشرفته و مدرن سپاه پاسداران در مراکز استان‌های کشور نیز آماده بهره‌برداری است، گفت: هدف ما کمک به بهداشت و درمان کشور است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه سپاه برنامه وسیعی برای توسعه درمانی در کشور دارد، یادآور شد: برنامه ما این است که این ظرفیت‌ها در اختیار مردم قرار گیرد و در کنار آن به بخش بهداشت و درمان کمک شود.

مرکز جراحی محدود امام جعفر صادق (ع) سپاه نینوا گلستان با بیش از هفت هزار متر زیر بنا در چهار طبقه احداث شده و دارای اتاق عمل، فیزیوتراپی، ام‌آرآی، سی‌تی‌اسکن و سونوگرافی است.

ساخت این مرکز از سال ۱۳۹۴ شروع شد و شامل سه اتاق عمل و ۱۵ تخت است و از بخش‌های تخصصی چشم، زنان، قلب، پوست، غدد، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، کلینیک دندانپزشکی، فیزیوتراپی، مرکز تصویربرداری (سی‌تی‌اسکن، رادیولوژی و سونوگرافی)، اورژانس، انبار دارویی و داروخانه تشکیل شده است.

منبع: ایرنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.