پاراتکواندوکار بوشهری به مدال نقره رسید

کسب مدال نقره بازی‌های بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی به همت پاراتکواندوکار بوشهری «علیرضا بخت» پاراتکواندوکار ملی پوش بوشهری در مسابقات بازی‌های بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی به مدال نقره دست یافت.

سعید حکمت آرا دبیر هیات تکواندو استان گفت: ششمین دوره مسابقات پاراتکواندو بین المللی جام ریاست فدراسیون جهانی در گروه آقایان با حضور ۴۶ پاراتکواندوکار از کشور‌های مکزیک، کره جنوبی، تایلند، مغولستان، جمهوری آذربایجان، قزاقستان، ازبکستان، ترکیه، روسیه، چین تایپه، عراق، تیم پناهندگان و نمایندگان کشورمان سه شنبه اول اسفندماه در سالن خانه تکواندو برگزار شد.

حکمت آرا افزود: علیرضا بخت در وزن ۸۰- به میدان رفت و در بازی فینال این رقابت‌ها تکرار دیدار نهایی مرحله نهایی گرندپری منچستر میان علیرضا بخت پاراتکواندوکار خوش آتیه بوشهری و «جئونگ هان جو» از کره جنوبی بود که در این دیدار حریف کره‌ای شکست منچستر برابر بخت را جبران کرد و بخت به نشان نقره این دور از مسابقات دست پیدا کرد.

گفتنی است در پایان مسابقات تکواندوکاران کشورمان با کسب ۴ مدال طلا و یک نقره عنوان قهرمانی را از آن خود کردند، کره جنوبی با یک طلا و ۳ برنز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد و قزاقستان با یک نقره و ۲ برنز سوم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۲
احسنت بر شیر مردان ایرانی