رشد ۹۰ درصدی جوجه ریزی در مرغداری‌های استان قزوین

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: واحد‌های پرورش مرغ گوشتی استان رشد ۹۰ درصدی جوجه ریزی در بهمن ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته اند.

علی رمضانپور مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در بهمن ماه امسال سه میلیون و ۷۰۹هزار قطعه جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که یک میلیون و ۹۵۰ هزار قطعه بوده بیش از ۹۰درصد رشد داشته است.

وی اضافه کرد: همچنین بر اساس برنامه ابلاغی تعیین شده برای استان در بهمن ماه امسال سه میلیون و ۵۴۰ هزار قطعه بوده که واحد‌های تولیدی این استان سه میلیون و ۷۰۹ هزار قطعه جوجه ریزی و بیشتر از برنامه ابلاغی جوجه ریزی داشته اند.

مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: در یازده ماه امسال ۳۹ میلیون و ۹۸۰ هزار قطعه جوجه ریزی در واحد‌های مرغداری استان انجام شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۲۸ میلیون و ۶۶۶ هزار قطعه بوده رشد ۳۹ درصدی داشته است.

رمضانپور افزود: این میزان جوجه ریزی در ۳۸۰ واحد مرغداری‌های نیمچه گوشتی فعال استان انجام شده که بیشترین پراکنش در شهرستان‌های تاکستان و قزوین است.

وی اضافه کرد: ظرفیت واحد‌های مرغداری استان ۹ میلیون و ۴۰۰ هزار قطعه است که سالانه بیش از ۷۲ هزار تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار