اجرای طرح امنیت محله محور در فراهان

فرمانده انتظامی شهرستان فراهان از اجرای طرح امنیت محله محور با هدف پیشگیری از سرقت، کاهش جرائم و ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید حسنی گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با هنجارشکنان جامعه، طرح امنیت محله محور با هدف پیشگیری از سرقت، کاهش جرائم و جمع آوری سارقان سابقه دار و معتادان متجاهر با هماهنگی قضائی در سطح شهرستان فراهان اجرا شد.
وی ادامه داد: در اجرای این طرح پلیس با هماهنگی مقام قضائی با ورود به پاتوق معتادان که سوابق کیفری متعدد در امر سرقت و مصرف مواد مخدر داشته و باعث سلب آسایش عمومی شهروندان شده بودند، تعداد ۳ نفر معتاد متجاهر را جمع آوری و جهت بهبود وضعیت و ترک اعتیاد به مراکز بازپروری منتقل و ۳ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و ۲۰۳ گرم انواع مواد مخدر کشف شد.
سرهنگ حسنی در ادامه گفت: در همین راستا با تلاش انجام شده ۳ نفر سارق دستگیر و به ۲ فقره سرقت در شهرستان فراهان اعتراف کردند و در پایان همه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی فراهان در پایان با اشاره به اینکه تعداد ۳ دستگاه انواع وسائط نقلیه خودرویی متخلف و مزاحم نیز توقیف و به پارکینگ منتقل شد، از همکاری شهروندان با پلیس قدردانی و از آنان خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در حوزه امنیتی را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیس اطلاع رسانی کنند.

برچسب ها: امنیت ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.