پرداخت هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال وام اشتغال به مددجویان خراسان شمالی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: هزار و ۴۱۰ میلیارد ریال وام اشتغال به ۹۹۸ مددجو و نیازمند استان در ۱۰ ماهه امسال از محل اعتبارات تبصره ۱۸ پرداخت شد.

مجید الهی راد گفت: امسال هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای پرداخت وام به مددجویان و نیازمندان خراسان شمالی از محل تبصره ۱۸ تخصیص یافت که تاکنون ۷۸ درصد از آن پرداخت شده است.
وی افزود: این وام اشتغالزایی تنها به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) پرداخت نشده است بلکه افراد جزو دهک‌های درآمدی یک تا پنج نیز از آن بهره‌مند شدند..
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: وام اشتغالزایی این نهاد حمایتی شامل جوانانی می‌شود که بیمه تامین اجتماعی نداشته و تاکنون تسهیلات اشتغالزایی نیز دریافت نکرده باشند.
الهی راد با بیان اینکه تسهیلات اشتغالزایی از طریق صندوق امداد ولایت پرداخت می‌شود، گفت: خیران در سپرده ویژه این صندوق می‌توانند نسبت به معرفی افراد نیازمند برای دریافت وام از محل سپرده خود اقدام کنند.
خراسان شمالی با جمعیت یک میلیون نفری ۵۳ هزار و ۲۸۹ خانوار شامل ۱۰۶ هزار و ۲۶۲ مددجو زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

برچسب ها: اشتغال ، کمیته امداد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.