جشن نیمه شعبان در بقاع متبرکه استان قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در ۳۰ بقعه شاخص استان خبر داد.

حجت الاسلام میثم عباسپور معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از برگزاری مراسم جشن نیمه شعبان در ۳۰ بقعه شاخص استان خبر داد و گفت: در بقاع متبرکه استان مراسم جشن و سرور و برنامه‌های مختلف دیگر پیش‌بینی شده است.

وی افزود: مراسم احیای شب نیمه شعبان در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) قزوین یکی دیگر از برنامه‌هایی است که ساعت ۲۳ با سخنرانی حجت الاسلام آشوری و با نوای حاج علی فرمانی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان گفت: موکب قرار دوازدهم در سطح بقاع متبرکه و اماکن مذهبی استان در راستای تبیین فرهنگ مهدویت برپا است که این برنامه از سوم اسفند ماه آغاز شده و تا هفتم اسفند ماه ادامه دارد.

حجت الاسلام عباسپور اضافه کرد: طرح قرار دوازدهم با محوریت اجرای نیات واقفین خیراندیش دوازدهم هر ماه با هدف دستگیری از نیازمندان در سطح بقاع و اماکن مذهبی استان برگزار می‌شود.

وی ادامه کرد: با برنامه‌ریزی صورت گرفته مجموعا نزدیک به ۳۰ برنامه در بازه زمانی سه روزه از ششم تا هشتم اسفند ماه اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام عباسپور گفت: به مناسبت جشن نیمه شعبان کمک به برپایی ایستگاه‌های صلواتی و مجموعه‌های مذهبی برپاکننده جشن در سطح شهر در دستور کار قرار دارد و در روز نیمه شعبان هم در صورت مساعد بودن شرایط جوی ایستگاه صلواتی ۷۰ متری در خیابان شهدا دایر خواهد شد که اداره کل اوقاف استان هم در برپایی آن مشارکت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار