ایمانیه:

امید و انتظار، سازنده و جریان ساز است

استاندار فارس با بیان اینکه سعادت در دنیا و عاقبت بخیری در آخرت از مسیر اهل بیت علیهم السلام می‌گذرد، امید و انتظار را سازنده و جریان ساز عنوان و بر تربیت فرزندان در مسیر اهل بیت تاکید کرد.

محمدهادی ایمانیه همزمان با میلاد امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف در یادواره شهید محمد باقر مازندرانی و شهدای خانواده بزرگ غدیر در شیراز با بیان اینکه به سبب وجود نعمت ولایت و حب اهل بیت علیهم السلام باید شکرگذار خداوند باشیم، گفت: جوانان و نوجوانان هم به سبب وجود حبّ اهل بیت علیهم السلام در قلبهایشان باید شاکر خداوند باشند.

استاندار فارس در ادامه به مشکلاتی که گریبان‌گیر بشریت شده اشاره کرد و گفت: بشریت در الگوی مناسب و امید به آینده دچار ضعف شده است. در برخی کشور‌ها جوانان دچار پوچی و بی هدفی شده‌اند و اضطراب، افسردگی، نگرانی و پوچی در بین آنان موج می‌زند، اما ما شیعیان معتقدیم امام زمان حیّ و حاضر است و بر اعمال و رفتار ما نظارت دارد و این امید و انتظار سازنده و جریان‌ساز است.

او در بخش دیگر سخنان خود به سیره و شیوه زندگی شهدا اشاره کرد و حوادث موجود در زندگی ایشان را همانند معجزه دانست و گفت: دوستان و فدائیان اهل بیت علیهم السلام این گونه درخشیده و می‌درخشند؛ اهل بیت عصمت و طهارت که دیگر جای خود دارند.

ایمانیه در ادامه خطاب به والدین حاضر در جلسه گفت: اگر میخواهید جوانان در کنارتان بمانند و در دوران سالمندی و سایر زمان‌ها در کنار شما باشند هرچه می‌توانید باید آن‌ها را در مسیر اهل بیت تربیت کنید و پرورش دهید و حب و علاقه به اهل بیت علیهم السلام را در وجودشان به صورت ریشه ای، گسترش دهید.
 
او، قدم برداشتن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت را منوط به آشنایی با گفتار، رفتار و سیره ایشان دانست و افزود: به عبارتی معتقدیم مشکلاتی که در دنیای بشری بوجود می‌آید ناشی از دوری از اهل بیت علیهم السلام است؛ دوری از اسلام و اهل بیت مشکلات را حل نمی‌کند بلکه دوچندان خواهد کرد پس باید همه در مسیر آنان باشیم و به نوکری در این مسیر ملحق شویم.

ایمانیه در انتها از خداوند متعال خواست شهدا را در دنیا الگو و راهنما و در آخرت هم شفیع ما قرار دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار