تردد در جاده‌های روستایی قم فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است

رئیس پلیس‌راه استان قم با اشاره به بارش برف و باران که از روز گذشته (یکشنبه) در استان آغاز شده است گفت: مردم از سفر‌های غیرضروری به جاده‌های روستایی قم پرهیز کنند و در صورت ضرورت سفر، تردد فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

سرهنگ مختار پناهی گفت: درحال حاضر تمامی محور‌های اصلی استان شامل آزادراه قم - تهران، قم - گرمسار، قم - کاشان، بزرگراه قم - سلفچگان، محور قم - ساوه و جاده قدیم قم - تهران باز است و وضعیت ترافیک عادی و روان است.

 رئیس پلیس‌راه استان قم با اشاره به این که براساس گزارش هواشناسی، بارش برف در این استان کماکان ادامه دارد گفت: در برخی ساعات در محور‌ها شاهد کولاک و در برخی مناطق یخ زدگی جاده را شاهد هستیم.

پناهی با بیان این که تردد در محور‌های فرعی و روستایی استان قم شامل روستا‌های کهک و بالادست، محور دستجرد و روستا‌های اطراف، قاهان و کهندان فقط با زنجیر چرخ امکانپذیر است افزود: مردم از سفر‌های غیر ضروری به این محور‌ها پرهیز کنند و عوامل پلیس از تردد بدون زنجیرچرخ در محور‌های روستایی ممانعت به عمل می‌آورند.

 رئیس پلیس‌راه استان قم با اشاره به این که پلیس و عوامل راهداری با تمام قوا در خدمت مردم هستند و اقدام‌هایی همچون نمک پاشی و برف روبی را انجام داده اند تا محور‌ها بسته نشود گفت: طی ۲ روز گذشته چندین تصادف خسارتی در سطح راه‌ها اتفاق افتاد و خوشبختانه تا این لحظه تصادف جرحی و فوتی نداشته ایم.

رئیس پلیس راه استان قم به مردم توصیه کرد با توجه به تداوم بارندگی و افت شدید دما و یخ زدگی معابر و جاده ها، از سفر‌های غیرضروری پرهیز شود و در صورت سفر حتما تجهیزات زمستانی از جمله زنجیرچرخ به همراه داشته، از سلامت خودرو اطمینان داشته باشند و با پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز، با صبر و حوصله اقدام به رانندگی کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار