چهار محور استان سمنان به علت برف و بوران مسدود است

رییس پلیس راه استان سمنان با اشاره به تداوم بارش‌ها از عصر یکشنبه تاکنون گفت: چهار محور استان در شهرستان‌های مهدیشهر و شاهرود به دلیل شرایط نامساعد جوی و برف و بوران تا اطلاع بعدی مسدود است.

سرهنگ موسی بزرگی رییس پلیس راه استان سمنان گفت: محور شهمیرزاد به فولادمحله و شهمیرزاد به چاشم در شهرستان مهدیشهر و همچنین محور‌های توسکستان و اولنگ در شهرستان شاهرود به استان گلستان نیز به دلیل برف و کولاک مسدود است.

وی با تاکید بر همراه داشتن زنجیرچرخ برای خودرو‌های عبوری از گردنه‌ها و ارتفاعات برف‌گیر استان سمنان، از رانندگان خواست با توجه به شرایط نامساعد جوی از مسافرت‌های غیرضروری پرهیز کنند.

این مسوول تصریح کرد: شرایط نامساعد جوی و وقوع تصادف در محور‌های موصلاتی استان سمنان طی روز‌های گذشته منجر به فوت سه نفر شد.

سرهنگ بزرگی ادامه داد: رانندگان هنگام تردد از ترمز ناگهانی در جاده‌های لغزنده به منظور پیشگیری از وقوع حادثه خودداری کنند و خانواده‌ها لباس گرم، سوخت کامل و مواد خوراکی فاسدنشدنی به همراه داشته باشند.

رییس پلیس راه استان سمنان اضافه کرد: بی‌توجهی رانندگان به جلو و واژگونی خودرو از عوامل مهم در تصادفات در جاده‌های سمنان است و هموطنان در هنگام تردد به نکات فنی و هشدار‌های راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.