اخبار نیروی انتظامی قزوین؛

مواد محترقه غیرمجاز در خودرو سواری/کشف مواد محترقه از دکه مطبوعاتی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز دوشنبه هفتم اسفند۱۴۰۲ را می توانید در این بسته خبری بخوانید.

سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران امنیت عمومی استان با همکاری ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری آریزو مشکوک شده و جهت بازرسی آن‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو توقیفی ۵۶ هزار و ۱۸۰ عدد انواع مواد محترقه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن‌ها به ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

سردار ابراهیمی همچنین با اشاره به انتقال خودرو‌های توقیفی به پارکینگ، از دستگیری ۲ نفر و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام خبر داد.

فرمانده انتظامی استان قزوین، برخورد قاطعانه با برهم زنندگان نظم و امنیت شهروندان را از مهمترین برنامه‌های پلیس عنوان کرد.

کشف مواد محترقه از دکه مطبوعاتی

سرهنگ بهروز لامعی فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان آبیک حین گشت زنی به نحوه فعالیت یکی از دکه‌های مطبوعاتی مشکوک شده و برای بررسی بیشتر وارد عمل شدند.

وی افزود: در بررسی‌های ماموران ۳ هزار و ۴۳۵ عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک سریعا مراتب را به پلیس اطلاع داده تا با ورود به موقع ماموران بتوانیم با کمترین آسیب و خطر برای جوانان به استقبال ایام پایانی سال و عید نوروز برویم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار