استاندار بوشهر:

همه چیز برای برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند آماده است

استاندار بوشهر تعامل بین هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات ۱۱ اسفند را خوب توصیف کرد و گفت: از کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها در استان نیز انتظار داریم، ضمن ایجاد شور و شوق انتخاباتی، از تخریب سایر نامزدان بشدت اجتناب کنند.

احمد محمدی زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز جلسات هماهنگی برای تامین امنیت و سلامت انتخابات و ایجاد رقابت حداکثری و مشارکت بالای مردم با حضور تمام اعضا برگزار و تمهیدات لازم برای امنیت کامل شعب اخذ رای اندیشیده شد.

وی افزود: هماهنگی لازم با همه دستگاه‌های مسئول، شامل فراجا و سپاه و دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی و یگان‌های نظامی استان اقدامات لازم را برای تامین کامل روز ۱۱ اسفند در جای جای استان بوشهر انجام شده و به فضل الهی انتخاباتی سالم و در امنیت کامل برگزار می‌شود.

محمدی زاده بیان کرد: همچنین در جلسه شورای اداری نیز هماهنگی و هم افزایی با مدیران مرتبط و مدیران اجرایی انجام و مقرر شد که مدیران استان و همچنین دستگاه‌های خدمات رسان در روز‌های پنجشنبه و جمعه در آماده باش کامل باشند و تمام موارد پیش بینی شده است.

 استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: جلسه نهایی با فرمانداران و بخشداران استان برای بر برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و رقابتی انجام شده است.

محمدی زاده گفت: هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات، تعامل خوبی دارند و همه چیز آماده برگزاری انتخابات است.

وی با تاکید بر اینکه روز جمعه شاهد حضور گسترده مردم پای صندوق‌های رای خواهیم بود ابراز داشت: از کاندیدا‌ها و هواداران آن‌ها انتظار داریم، ضمن ایجاد شور و شوق انتخاباتی، از تخریب سایر نامزد‌ها بشدت اجتناب کنند.

محمدی زاده تصریح کرد: ما همه برادر و خواهر هستیم که باید دست به دست هم بدهیم و برای اعتلای ایران اسلامی اهتمام ورزیم.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه مردم با حضور حماسی در انتخابات باید دست رد به سینه معاندان بزنند، گفت: انتظار داریم، مردم سیلی محکمی به دشمنان بزنند تا دشمنان از توطئه علیه نظام اسلامی مایوس شوند و شک‌ندارم این‌حماسه محقق خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.