کاشت ۱۵۰ هزار اصله نهال در سطح استان کرمانشاه

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه گفت : نیرو‌های جهادی قرارگاه بسیج سازندگی و منابع طبیعی در سطح استان ۱۵۰ هزار اصله نهال کاشت کردند.

پویش ملی درختکاری همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه امروز هشتم اسفندماه در عرصه منازل سازمانی هوانیروز کرمانشاه و دیگر مناطق مشخص شده در شهرستان‌های تابعه استان با حضور نیرو‌های جهادی و بسیج سازندگی، ارتش، هوانیروز و نیرو‌های انتظامی، تشکل‌های مردم‌نهاد، هلال‌احمر، حافظان انفال و نیرو‌های منابع طبیعی برگزار شد.

انشاءالله کولانی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: این پویش در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت همزمان در سراسر کشور و استان برگزار شد و نیرو‌های جهادی قرارگاه بسیج سازندگی و منابع طبیعی در سطح استان ۱۵۰ هزار اصله نهال کاشت کردند.

وی تعداد نهال کاشته شده امروز را در منازل سازمانی هوانیروز شهرستان کرمانشاه ۲ هزار اصله ذکر کرد که نقش بسزایی در سرسبزی عرصه مورد استفاده ساکنان منازل سازمانی و شهرستان کرمانشاه خواهد داشت.

امیر سرتیپ عینی فرمانده پایه یکم هوانیروز کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اهمیت درخت و درخت‌کاری، اظهار کرد: همانگونه که در زمان جنگ همه با هم در جهت حفظ این آب و خاک تلاش کردیم در موضوع کاشت یک‌میلیارد درخت باید با همکاری همه‌جانبه در کنار حافظان انفال باشیم.

سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: طی ماموریت ابلاغی و حسب تأکید فرماندهی کل قوا تمامی اقشار بسیج باید در کنار سازمان منابع طبیعی در طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور حضور داشته و در راستای سرسبزی میهن اسلامی تلاش کنند که بحمدالله این ماموریت مورد استقبال تمامی اقشار بسیج قرار گرفته و امروز هم پویش ملی درختکاری را در سطح استان انجام خواهند داد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.