پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی جاده‌ای البرز آغاز می‌شود

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان البرز گفت: پیش‌فروش بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای البرز به صورت حضوری و اینترنتی از ۲۰ اسفند ماه آغاز می‌شود.

علی زندی‌فر گفت: پیش‌فروش اینترنتی بلیت‌های نوروزی ناوگان عمومی مسافربری جاده‌ای استان البرز از طریق سایت‌های اینترنتی، استانی و اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر از ۲۰ اسفند ماه آغاز می‌شود و ارائه کد ملی و تلفن همراه هنگام خرید بلیت از سوی مسافران الزامی است.

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش تقاضا در برخی مسیرها، از سوی استان‌ها نیازسنجی انجام و حداکثر ظرفیت ناوگان برای خدمات‌رسانی به کار گرفته می‌شود. نظارت و پیگیری مستمر بر فروش بلیت‌های نوروزی و رسیدگی به شکایات مسافران از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ادارات استان‌ها انجام می‌شود.

زندی فر گفت: سامانه جامع اطلاع رسانی ۱۴۱ و تلفن گویای ۱۴۱، وب سایت ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، پل‌های ارتباطی این سازمان با کاربران هستند و مردم می‌توانند شکایات و نظرهای خود را ثبت کنند. ضمن آماده باش ناوگان حمل و نقل عمومی بین شهری البرز برای سفرهای نوروزی، با به کارگیری ظرفیت‌های موجود نسبت به ارائه خدمات مناسب به مسافران اقدام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.