استاندار کردستان:

مشارکت مردم در انتخابات، سعادت جامعه را به دنبال خواهد داشت

زارعی کوشا گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انتخاب افراد شایسته است که کشور را به سمت سعادت جامعه هدایت کنند.

 اسماعیل زارعی کوشا شامگاه پنجشنبه در مراسم هفتاد و یکمین سالگرد استقلال کانون وکلا در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: وکلا از شریف ترین افراد جوامع برای یاری رساندن به کسانی هستند که نیاز جدی به راهنمایی، هدایت و حمایت دارند.

 افزود: یاد و خاطره کسانی را که در تدوین لایحه استقلال کانون وکلا نقش داشتند گرامی می داریم و امیدواریم روز به روز شاهد رشد و بالندگی این کانون در سطح کشور و استان باشیم.

وی از آمادگی کامل مجموعه مدیریت استان و دستگاه های اجرایی برای تعامل دوسویه با کانون وکلای استان با هدف بهره گیری از ظرفیت و توان اعضای این کانون خبر داد و گفت: کار وکالت فقط یک دانش نیست بلکه، دانشی است که باید آمیخته با فن بیان، زکاوت، هوشیاری کامل و هنرمندی در پیگیری و دفاع و در هدایت متهمی باشد که نیاز به کمک و حمایت دارد.

زارعی کوشا افزود: اگر انسان یک فرد را از مرگ و یا افتادن از ورته نابودی نجات دهد نجات بشریت است و این فرصت برای وکیل فراهم است که در طول زندگی خود با حرفه ای که دارد انسان های زیادی را نجات دهد.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، سعادت جامعه را به دنبال خواهد داشت

وی اذعان کرد: فردا روز سرنوشت سازی برای کشور است روزی که مقدرات کشور با مشارکت مردم در انتخابات برای چهار سال به دست افرادی می افتد که از جایگاه مهم و سرنوشت ساز برای کشور برخورد است.

استاندار کردستان با بیان اینکه مسیر حرکت کشور در جهتی شکل می گیرد که مجلس ریل گذاری می کند، عنوان کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب تقویت پشتوانه های مردمی که نقش مهمی در تقویت جایگاه و مواضع ما درعرصه بین المللی دارد، خواهد شد.

زارعی کوشا گفت: دیگر برآیند مهم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات انتخاب افراد شایسته است که کشور را به سمت سعادت جامعه هدایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.