افزایش ۱۰ درصدی مشارکت مردم گیلان در انتخابات

استاندار گیلان از افزایش ۱۰ درصدی مشارکت مردم گیلان در انتخابات خبر داد وگفت: مردم ولایتمدار گیلان با حضور پرشور در انتخابات بصیرتشان را اثبات کردند.

اسدلله عباسی امروز در ستاد انتخابات با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی مشارکت مردم گیلان در مقایسه با دوره قبلی انتخابات ، گفت: تا این ساعت بیش ۱۸۳ هزار نفر از واجدان شرایط رای دادن در گیلان رای‌های خود را به صندوق‌ها انداخته اند که این استقبال چشم گیر مردم تداعی کننده روز‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه صندوق‌های سیار برای جمع آوری آرای مردم در مناطق دور دست پیش بینی شده ، افزود: با برنامه ریزی‌های انجام شده ، رای همه واجدان شرایط در مناطق مختلف استان جمع آوری خواهد شد.

استاندار گیلان با اشاره به رفع مشکلات در برخی شعبه‌های اخذ رای و تداوم رای گیری تا ساعت ۱۸ امروز ، از مردم خواست با حضور زودهنگام در پای صندوق‌های رای ، رای دهی را به ساعات پایانی موکول نکنند.

دکتر اسدالله عباسی با بیان اینکه ۱۱ اسفند برای کشور و گیلان یک عید بزرگ محسوب می‌شود، افزود: امروز جمعه مردم استان با حضور خود در پای صندوق رای، بار دیگر بصیرت و آگاهی خود را اثبات کردند.

استاندار گیلان با بیان اینکه مردم گیلان با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر حماسه‌ای بزرگ خلق کرده اند، گفت: گیلان ۱۳ کرسی نمایندگی مجلس شورای اسلامی دارد که برای هر کرسی ۲۰ کاندیدا وجود دارد و به طور یقین مردم نامزد اصلح را انتخاب می‌کنند.

 

برچسب ها: انتخابات ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.