استاندار قم:

قم جزو پنج استان برتر در مشارکت حداکثری درانتخابات است

استاندار قم گفت: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، قم جزو پنج استان برتر در مشارکت حداکثری در انتخابات است.

 سیدمحمد آقامیری عصر جمعه با حضور در بخشداری قاهان از توابع شهرستان جعفرآباد قم اظهار داشت: مشارکتی که مردم قم امروز داشته‌اند نشان داد همچنان پای کار انقلاب و نظام هستند.

وی با بیان اینکه  استاندار قم گفت: براساس اعلام ستاد انتخابات کشور، قم جزو پنج استان برتر در مشارکت حداکثری در انتخابات است ،افزود: مردم متدین این استان با مشارکت حداکثری در انتخابات برگ زرین دیگری بر افتخارات خود افزودند.

استاندار قم گفت: افتخار می‌کنیم از خدمت به این مردم که همواره از ابتدای انقلاب تا به امروز در شرایط حساس حامی نظام بوده‌اند.

آقامیری با اشاره به این‌ که مسئولان شعب به ساعت رای‌گیری توجه داشته باشند، گفت: براساس قانون پذیرش افراد جدید برای اخذ رای ممکن نیست و صرفا به کسانی خدمات‌رسانی می‌شود که در محوطه شعب حضور داشته باشند.

وی افزود: لازم می‌دانم بار دیگر از عوامل اجرایی انتخابات در سراسر استان تشکر کنم، این عزیزان از ساعت‌های اولیه صبح به معنای واقعی کلمه در تلاش هستند تا انتخابات با آرامش کامل برگزار شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در حوزه انتخابیه استان قم در حال برگزاری است.

۲۶۲ نفر در قم برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی نامزد شدند که در نهایت سه کاندیدا از این استان به مجلس راه می‌یابد.

۷۴۷ شعبه اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان قم دایر شده‌است.

۶ حوزه فرعی در شعبه‌های اخذ رای قم وجود دارد، ۲ حوزه در شهر کهک، ۲ حوزه در شهر جعفرآباد، یک حوزه در بخش سلفچگان و یک حوزه در خلجستان مستقر است.

در مجموع برای استان قم ۹۳ شعبه سیار که ۵۱ مورد آن برای شهر قم است، در نظر گرفته شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار