آغاز طرح سلامت نوروزی در گیلان

طرح سلامت نوروزی ۱۴۰۳ با تشدید بازرسی‌های کارشناسان بهداشت محیط در گیلان آغاز شد.

جلسه هماهنگی مدیریت بهداشت محیط سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان با حضور کارشناسان مسئول و جمعی از کارشناسان ستادی بهداشت محیط شهرستان‌ها در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان برگزار شد.

حجت نجف زاده، معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه در این جلسه ضمن تقدیر از زحماتی که این کارشناسان در ایام تعطیلات برای حفظ و ارتقای بهداشت اماکن متقبل می‌شوند، حفظ سلامت مردم اعم از شهروند و گردشگر با انجام بازدید و رصد وضعیت بهداشتی غذاخوری ها، بوستان‌ها و اصناف در تعطیلات نوروزی را وظیفه‌ای خطیر برشمرد که بر عهده کارشناسان بهداشت محیط است.

مهدی جواهرشناس، مدیر گروه سلامت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشگاه هم در این جلسه با اشاره به همزمانی تعطیلات نوروزی و ماه مبارک رمضان، حفظ بهداشت و سلامت آب، مواد غذایی و محل اسکان گردشگران را مورد توجه قرار داد و بر دقت بازرسی‌ها در اماکن حساس مانند پایانه‌های مسافربری تأکید کرد.

کارشناسان ستادی گروه سلامت محیط معاونت بهداشتی هم در این جلسه به توضیح دستورالعمل مدیریت بهداشت محیط در سلامت نوروزی و ماه مبارک رمضان پرداختند.

آغاز طرح سلامت نوروزی در گیلان

در طرح سلامت نوروزی بازرسان بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۳ در کشیک هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.