کشف یک میلیارد تومانی ۴۹ هزار قلم تجهیزات تاتوی چینی!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۴۹ هزار قلم تجهیزات تاتو به ارزش بیش از یک میلیاردتومان خبر داد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از کشف بیش از ۴۹ هزار قلم تجهیزات تاتو قاچاق خبر داد و گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به توقیف کامیونت حامل تجهیزات تاتو قاچاق در محدوده اتوبان آزادگان شدند.

وی تصریح کرد: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش دستانه محرز شد چندین دستگاه کامیونت حامل کالای قاچاق بسمت تهران در حال حرکت بوده که توسط مامورین رویت و نهایتاً خودرو‌های مذکور را در خیابان شهید رجائی متوقف کردند.

سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص شد که متهمان اقدام به پوشاندن و اختفاء کالا‌ها نموده و تحت پوشش اقدام به حمل مقادیری کالا از شهر‌های غربی کشور به مقصد تهران نموده اند.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌های کشف شده شامل: ۲.۲۴۰ بسته میکرو براش ابرو، ۴۴.۰۰۰ سوزن کارتریج تاتو و ۳.۰۰۰ عدد پوست مصنوعی محصول چین بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی بابیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۱ میلیارد تومان اعلام کرده اند، از شهروندان درخواست کرد درصورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکارکالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

برچسب ها: کالای قاچاق ، تاتو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۶ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
متاسفانه رسانه ها به وظیفه اطلاع رسانی خود در مورد عوارض خطرناک تاتو از لحاظ بهداشتی اطلاع رسانی درست و حسابی نکرده اند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۵ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
بالاخره یک میلیارد تومان یا ریال.....؟
درهرصورت نسبت به تحلفات دیگه اگر سنجیده بشه که...
Iran (Islamic Republic of)
دلار ۶۰۰۰۰ ریال
۱۲:۲۹ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
یک میلیارد ریال خیلی پول است پدر بزرگم میگه پدرش سال ۱۳۳۵ خانه دویست متری در مشهد بقیمت صد هزار ریال خرید با این پول میشه ۱۰۰۰۰ خانه در مشهد خرید دست مسوولین درد نکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۱۶ اسفند ۱۴۰۲
پول هیچ فرقی نکرده فقط عدد اش تغییر کرد ارزش اش همونه همون 100 هزار ریال در آوردن اش خیلی سخت بود اون موقعه خیلی پول بود