استاندار بوشهر:

نامزد‌های انتخاباتی جزو نخبگان جامعه محسوب می‌شوند

استاندار بوشهر با بیان اینکه نامزد‌های انتخاباتی جزو نخبگان جامعه محسوب می‌شوند، گفت: انتخابات در استان با امنیت و سلامت کامل برگزار شد

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر با دعوت از تمام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه استان بوشهر، از داوطلبان بخاطر ایجاد شور و نشاط انتخاباتی، تقدیر کرد.

وی بیان کرد: حضور ۱۵۸ داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در ۴ حوزه و تلاش و تبلیغات آنها، باعث شور و نشاط انتخاباتی شد و مردم نیز مشارکت خوبی داشتند.

استاندار بوشهر اضافه کرد: انتخابات در استان با امنیت و سلامت کامل برگزار شد و شاهد فضای رقابتی خوبی بودیم که منجر به افزایش مشارکت شد.

محمدی زاده با بیان اینکه، مجددا از داوطلبان انتخابات که مشارکت را بالا بردند تقدیر می‌کنم گفت: استان بوشهر ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری (آیت الله حسینی بوشهری از حوزه بوشهر و آیت الله صفایی بوشهری از حوزه تهران) و ۴ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که امیدوارم با همدلی و هم‌افزایی شاهد توسعه و عمران و آبادانی و پیشرفت استان باشیم.

وی با بیان اینکه نامزد‌های انتخاباتی جزو نخبگان جامعه محسوب می‌شوند خاطر نشان کرد: هر کدام از نامزدها، برنامه‌های ارزشمندی در ایام تبلیغات از طریق رسانه‌ها و مناظرات تلویزیونی ارائه کردند و امروز هم از داوطلبانی که حضور داشتند، برنامه‌های مکتوب برای عمران و آبادانی استان دریافت کردیم که قطعا مورد استفاده قرار می‌گیرند.

استاندار بوشهر در پایان این نشست اظهار داشت: اکثر قریب به اتفاق نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی در جلسه حضور داشتند و در ارتباط با مسایل مختلف تبادل نظر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.