قطع هزار و ۷۶۵ فقره انشعاب غیرمجاز در استان قزوین

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین گفت: در یازده ماهه امسال تعداد هزار و ۷۶۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی کشف و قطع شده است.

داراب بیرنوندی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین از قطع هزار و ۷۶۵ فقره انشعاب غیرمجاز آب آشامیدنی در استان خبر داد و گفت: از این تعداد ۹۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز ساماندهی شده و مابقی در مرحله انجام تحقیقات اداری می‌باشد.

وی ادامه داد: از تعداد هزار و ۷۶۵ انشعاب غیرمجاز کشف شده تعداد هزار و ۱۹۶ فقره در حوزه روستایی و ۵۶۹ فقره نیز در حوزه شهری می‌باشد.

بیرنوندی بیان کرد: انشعاب‌های غیرمجاز تضییع حقوق عامه دولت و ملت است و احتمال بروز مشکلات بهداشتی را برای آب آشامیدنی مردم به دنبال دارد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین یادآور شد: برابر قانون مجازات استفاده کنندگان از انشعاب غیرمجاز آب و فاضلاب و با تلاش شرکت، شعبه‌های خاص دادگاهی، به سرعت رسیدگی‌های لازم را انجام داده و تمامی تلاش در جلوگیری از تضییع حقوق مردم در برخورداری از آب شرب بهداشتی و برخورد با متخلفین در دستور کار است.

وی از مردم خواست: در صورت مشاهده هرگونه انشعاب غیرمجاز مراتب را از طریق سامانه تلفنی ۱۲۲ اعلام نموده و در صورت حصول اطمینان از راستی آزمایی کارشناسان، از پاداش مربوطه نیز برخوردار شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.