امام جمعه قم:

مسئولان برای رفع مشکلات مردم تلاش مضاعف کنند

آیت الله سعیدی گفت: مسئولان باید قدردان ملت صبور و شکور ایران اسلامی باشند و برای رفع مشکلات و تنگنا‌های مردم تلاش مضاعفی کنند.

آیت الله سید محمد سعیدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قم با تاکید بر اینکه مردم امسال ۲۲ بهمن تاریخی و ۱۱ اسفند حماسی را رقم زدند گفت: ملت ایران با وجود تمام فشار‌های تحریمی و تلاش دشمن برای ایجاد یاس و ناامیدی با حضور خود پای صندوق رای پیروزی‌های جهادی و بزرگی را برای نظام اسلامی ایجاد کردند و دشمنان را ناکام گذاشتند. 

خطیب جمعه قم با اشاره به اینکه همه ما مسئولان و دست اندرکاران باید قدردان ملت صبور و شکور ایران اسلامی باشیم افزود: دشمن با دشمنی خود، بعضی دوستان با ندانم کاری و برخی مسئولان با ناکارآمدی و سستی باعث ایجاد گله مندی و نارضایتی در مردم شده اند و باید برای رفع مشکلات و تنگنا‌های مردم تلاش مضاعفی نمایند. 

وی خاطر نشان کرد: شرکت مردم در انتخابات با روحیه جهادی و نمایشی از دفاع از نظام اسلامی در خط مقدم جنگ با دشمنان است و این مردم خود را مدیون امام، شهدا و رهبری می‌دانند. 

خطیب جمعه قم با بیان اینکه ملتی که ۲۵ میلیون رای دهنده در زیر شدیدترین بمباران تبلیغاتی، جنگ ترکیبی و شناختی دارد، شکست ناپذیر است گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات یازدهم اسفند پشتوانه ۴۵ سال مقاومت است و این نشانه خوبی برای ساخت آینده کشور است.

آیت الله سعیدی با اشاره به حضور چشمگیری مردم قم در انتخابات گفت: مردم قم هم در انتخابات ۱۱ اسفند با رای خود حماسه آفریدند و در بین سایر استان‌ها رتبه ممتازی را در دفاع از نظام اسلامی را کسب کردند. 

وی در خصوص افرادی هم که در انتخابات شرکت نکردند افزود: کسانی که در انتخابات شرکت نکردند و رای ندادند هم دلبسته به ایران و خون پاک شهدا هستند، اما در جنگ روایت‌ها و جنگ شناختی دشمن تحت تاثیر تبلیغات آنان قرار گرفتند و دچار شک و تردید شدند. 

خطیب جمعه قم تصریح کرد: ۲۵ میلیون رای دهنده ثابت کردند که هر اتفاقی بیفتد هرگز دچار شک و تردید نمی‌شوند و هرگز در تنگناها، نظام اسلامی را تنها نمی‌گذارند. 

وی به بیانات رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: جنایت‌های صهیونیست‌ها در غزه، دل هر انسان با وجدانی را به درد می‌آورد و ملت ایران باید پرچم مبارزه با استکبار را بالا نگه دارد. 

آیت الله سعیدی تاکید کرد: پرچم مبارزه با استکبار را باید ملت ما حفظ کند و باید با جهاد تبیین برای نسل جوان روشنگری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار