لیگ برتر فوتبال؛

استقلال خوزستان ۰ - ۱ استقلال تهران/ شاگردان نکونام هم با برد به استقبال دربی رفتند + فيلم

تیم فوتبال استقلال با برتری برابر استقلال خوزستان به استقبال هفته بیستم و دیدار با پرسپولیس رفت.

در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال، تیم استقلال تهران در اهواز مهمان استقلال خوزستان بود که با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمود مطلق‌زاده، جواد آقایی‌پور، آسو رستم، حسین ساکی، تورسنوف، روبرتو (۷۵ - پیمان رنجبری)، حسین احمدی (۵۴ - امیرمحمد محکم‌کار)، علیرضا خوشکفا، متین کریم‌زاده (۱۱+۴۵ - علیرضا کاظمی) و عثمان الدونگ.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، آرمین سهرابیان، محمدحسین مرادمند، ابوالفضل جلالی، صالح حردانی (۵ +۹۰ - صالح حردانی)، روزبه چشمی، آرش رضاوند (۷۶ - امید حامدی‌فر)، مهدی مهدی‌پور (۵+۹۰ - زبیر نیک‌نفس)، گوستاوو بلانکو (۴+۹۰ - آرمان رمضانی) و جلال‌الدین ماشاریپوف (۸۳ - پیمان بابایی).

استقلالی‌ها در نیمه نخست ارسال‌های پرتعدادی روی دروازه استقلال خوزستان انجام دادند و در نهایت از همین راه در دقیقه ۴۱ به گل رسیدند. ارسال خوب جلال‌الدین ماشاریپوف در داخل محوطه شش قدم با ضربه سر بلانکو آن هم تحت یارگیری شدید بازیکنان استقلال خوزستان به گل تبدیل شد تا پس از مدت‌ها بلانکو برای استقلال گلزنی کند.

در نیمه دوم هرچه بازی به دقایق پایانی نزدیک‌تر شد فشار خوزستانی‌ها بیشتر شد و دروازه استقلال با خطر‌های جدی رو به رو شد، اما درخشش مدافعان و دروازه‌بان استقلال اجازه گلزنی به خوزستانی‌ها نداد و آبی‌پوشان تهران در نهایت با نتیجه یک بر صفر پیروز از میدان خارج شدند.

به این ترتیب استقلال بدون محروم به مصاف پرسپولیس در دربی چهارشنبه خواهد رفت و با سه امتیاز بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول قرار دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۳:۴۹ ۱۸ اسفند ۱۴۰۲
سلام بنده استقلالی هستم تبریک به آقا جواد وبازیکنان تیم استقلال بابت پیروزی مقابل تیم استقلال خوزستان.وتبریک هم به تیم پرسپولیس وهوادارای پرسپولیس.پرسپولیس هم واقعا قشنگ بازی کرد .انشاالله که شب عیده خدا به تمام مردم ایران سلامتی ودل خوش بده وبه امید دربی زیبا ودیدنی.
آخرین اخبار