قیمت حلیم و آش عباسعلی ماه رمضان اعلام شد

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه قیمت هر کیلو حلیم و آش عباسعلی درجه یک برای ماه رمضان امسال در کرمانشاه را به ترتیب ۹۵ و ۱۱۵ هزار تومان اعلام کرد.

سیروس گل‌عنبر نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته کرمانشاه از تعیین نرخ آش عباسعلی و حلیم در کرمانشاه خبر داد و گفت : قیمت هر کیلو حلیم ۹۵ هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی ۱۱۵ هزار تومان تعیین شده است.

وی ادامه داد: این قیمت‌ها برای آش و حلیم درجه یک و مرغوب بوده و هیچ واحدی حق ندارد به بهانه استفاده از گوشت بیشتر و... هزینه اضافه دریافت کند. البته قیمت سایر موارد مانند ظرف جداگانه اخذ می‌شود.

گل‌عنبر، قیمت تعیین شده برای آش عباسعلی و حلیم در کرمانشاه را از بسیاری از استان‌های دیگر پایین‌تر دانست و خاطرنشان کرد: در برخی استان‌های همجوار قیمت حلیم کیلویی ۱۲۰ هزار تومان اعلام شده، اما ما رفاه و معیشت مردم را در اولویت قرار دادیم و قیمت‌ها را متناسب با افزایش هزینه‌ها بالا نبردیم.

وی از نظارت بر عرضه آش و حلیم در ایام ماه مبارک رمضان نیز خبر داد و عنوان کرد: با تخلفاتی مانند عدم رعایت قیمت و کیفیت، کم فروشی و... برخورد خواهد شد.

نایب رئیس اتحادیه چلوکبابی‌ها و اصناف وابسته در کرمانشاه از فعالیت برخی مراکز غیرمجاز و یا زیرزمینی نیز یاد کرد که ممکن است حلیم را کیلویی ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان بفروشند و یادآور شد: نباید فراموش کنیم هیچ چیز بی دلیل ارزان نیست و فروش آش و حلیم با قیمت پایین می‌تواند به دلیل عدم رعایت کیفیت مناسب باشد.

گل عنبر از افراد درخواست کرد، حتما از ۲۵ واحد صنفی دارای جواز کسب عرضه آش و حلیم خرید کنند و سراغ واحد‌های صنفی بدون مجوز که در این ایام به صورت موقت به عرضه آش و حلیم روی می‌آورند، نروند.

رمضان سال گذشته نرخ هر کیلو حلیم در کرمانشاه ۶۵ هزار تومان و هر کیلو آش عباسعلی ۷۵ هزار تومان تعیین شده بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار