ورزشکار چهارمحال و بختیاری نائب قهرمان مسابقات دوومیدانی آسیا شد

مدیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: حسین صالحی قهفرخی دانشجوی مقطع دکتری این دانشگاه در مسابقات دوومیدانی پیشکسوتان آسیا، سه نشان نقره را از آن خود کرد.

علی همتیان اظهار داشت: چهارمین دوره مسابقات دوومیدانی پیشکسوتان آسیا به میزبانی کشور تایلند در شهر چیانگ مای برگزار و در این دوره از رقابت‌ها سید حسین صالحی قهفرخی دانشجوی دکتری زبان و ادبیات فارسی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد موفق به کسب سه نشان نقره شد.

وی افزود: این دانشجوی ورزشکار در ماده پرش طول، دوی چهار در ۴۰۰ و دوی ۴ در ۱۰۰ عنوان دوم چهارمین دوره مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان آسیا، تایلند را به خود اختصاص داد.

همتیان اضافه کرد: این دوره از مسابقات با حضور ۲۵ کشور آسیایی و ۳۰۰ شرکت کننده از کشور میزبان در شهر چیانگ مای تایلند به مدت پنج روز برگزار شد.


بیشتر بخوانید


وی بیان داشت: در مسابقات دو و میدانی پیشکسوتان آسیا در بخش تیمی، تایلند مقام نخست، ایران با ۲۶ مدال طلا، ۱۰ نقره و هشت برنز مقام دوم و هند مقام سوم را بدست آوردند.

همتیان با اشاره به اینکه رشته دو و میدانی شامل چندین ماده انفرادی و تیمی است، ادامه داد: تیم جمهوری اسلامی ایران با ۱۳ نفر زن و ۱۵ نفر مرد پیشکسوت، در این دوره از مسابقات آسیایی حضور مقتدرانه داشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
در بعد بین الملل نباید مباحث استانی و شهری بولد بشه. تیم ملی ایران رفته به مسابقات
Iran (Islamic Republic of)
احمدجف
۰۹:۱۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
این ورزشکار فرخشهری است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۷ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
پیشکسوتان و دانشگاه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۲۰ اسفند ۱۴۰۲
بله پیشکسوتان ودانشگاه طرف ۶۲ سال دارد دکتر ی می خواند
آخرین اخبار