یک هزار و ۲۲۱ تخت در زنجان برای اقامت مسافران نوروزی آماده است

رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی‌ها ۳۰ واحد گردشگری در شهر زنجان با یک هزار و ۲۲۱ تخت برای اقامت مسافران نوروزی آماده است.

مهدی باقری رئیس اداره میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی شهرستان زنجان با بیان اینکه یک هزار و ۲۲۱ تخت در زنجان برای اقامت مسافران نوروزی آماده است گفت: این تعداد تخت فقط در مراکز تحت پوشش میراث فرهنگی زنجان آماده میزبانی از مسافران و گردشگران است.

وی اضافه کرد:ظرفیت های دیگر اسکان در استان از قبیل مهمانپذیر ادارات و آموزش و پرورش نیز وجود دارد که هنور اعلام نشده است.

این مسوول با بیان اینکه نظارت بر اماکن گردشگری طی ماه گذشته انجام گرفت، اضافه کرد: برای رفاه حال مسافران پارکینگ های اضطراری در مرکز شهر در نظر گرفته شد و همچنین راهنمایان گردشگری در داخل موزه ها نیز مستقر خواهند شد.

وی اظهار داشت: برگزاری سفره های هفت سین برگرفته از نمادهای ماه مبارک رمضان،مرمت اضطراری موزه ها، برگزاری افطاری ساده و آیین های مذهبی قبل از افطار از جمله برنامه های این اداره کل با همکاری های بین بخشی است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان با تاکید بر معرفی ظرفیت های گردشگری زنجان، خاطر نشان کرد: استفاده از ظرفیت رسانه ها برای محتواسازی در این زمینه با توجه به تقارن نوروز با ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد.

وی خاطر نشان کرد: برای معرفی ظرفیت های شهرستان ها به ویژه روستاهای هدف گردشگری نیز از بخشداران درخواست کرده ایم تا با استفاده از ظرفیت های موجود مانند نصب بنر برای معرفی این اماکن اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.