نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

توسعه بخش معدن زنجان نیازمند توجه جدی است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان گفت:بخش معدن استان از ظرفیت‌های گسترده‌ای برخوردار است که توسعه آن به توجه جدی مسوولان و مدیران مربوطه نیاز دارد.

 حجت الاسلام علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر زنجان در دیدار مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: استان زنجان از ظرفیت های قابل توجهی در بخش معدن برخوردار است و با توجه به شعار سال باید برای فعالسازی این ظرفیت ها اقدام کرد.

وی افزود: جذب سرمایه گذاری های بزرگ در استان و تشویق و حمایت از سرمایه گذاری های صورت گرفته در این بخش باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان نیز در این دیدار، گفت:امسال در بخش معدن با پیگیری های صورت گرفته شاهد وصول سه برابری حقوق دولتی معادن در سطح استان هستیم.

مجید گلشنی منفرد به احیای واحدهای بزرگ و تاثیر گذار در استان اشاره کرد و گفت: با احیای ۱۵ واحد غیر فعال در استان زمینه اشتغال برای یک هزار و ۸۲۵ نفر فراهم شد.

گلشنی افزود: سرمایه گذاری صورت گرفته برای احیای این واحدها بالغ بر هفت هزار و ۲۰۴ میلیارد ریال است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان یادآور شد: در بخش صادرات نیز با وجود کاهش میزان صادرات استان به دلیل کاهش قیمت های جهانی با افزایش سبد محصولات و کشورهای مقصد صادرات و اضافه شدن صادرکنندگان جدید به استان مواجه هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.