نقدعلی در تذکر شفاهی:

لزوم تجدیدنظر در اختصاص ارز مسافرتی هزار دلاری

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: در زمانه‌ای که ما برای کالا‌های اساسی نیازمند ارز هستیم، اختصاص ارز مسافرتی هزار دلاری توجیه تخصصی ندارد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس گفت: در زمانه‌ای که ما برای کالا‌های اساسی مانند دارو نیازمند ارز هستیم، بنابر نظر کارشناسان اختصاص ارز مسافرتی هزار دلاری هیچگونه توجیه تخصصی ندارد و حتما باید در این امر تجدیدنظر شود.

 محمدتقی نقدعلی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۰ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از حضور معنادار مردم در انتخابات ۱۱ اسفند به ویژه مردم حوزه انتخابیه خود برای ارتقاء سطح حضور و انتخاب دوباره وی در تذکر به ریاست جمهوری و رئیس بانک مرکزی به دلیل انتشار مطلب اختصاص ارز مسافرتی هزار یورو یا هزار دلاری که به ارزپاشی تعبیر شده است و در رسانه‌ها بازخورد زیادی داشته است، عنوان کرد: در این زمانه که ما برای کالا‌های اساسی، دارو و مسائل اینچنینی نیازمند به ارز هستیم، بنابر نظر کارشناسان هیچگونه توجیه تخصصی برای این کار وجود ندارد و حتما باید در این امر تجدیدنظر شود.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: ضمن تشکر از قانون رتبه‌بندی خواستار اقدام عاجل برای شمول رتبه‌بندی بازنشستگان ۱/۷/۱۴۰۰ هستیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار