بهره‌مندی ۸ هزار خانوار روستایی آذربایجان‌غربی از راه آسفالت

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی گفت: امسال ۸ هزار خانواده روستایی در روستا‌های بالای ۲۰ خانوار استان از نعمت آسفالت بهره‌مند شدند.

جعفر صادقی‌پور معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به عملکرد آسفالت راه‌های روستایی استان، گفت: امسال ۱۶۰ کیلومتر از راه‌های دسترسی به روستای بالای ۲۰ خانوار آسفالت شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال روند افزایشی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت ساخت راه‌های روستایی، افزود: امسال به منظور بهسازی محور‌های روستایی در بیش از ۲۱۰ کیلومتر از این راه‌ها نیز برای اجرای آسفالت در بازه‌های زمانی آتی زیرسازی انجام شده است.

صادقی‌پور ادامه داد: امسال تعداد ۱۷۶ ابنیه فنی با دهانه زیر هشت متر و هشت ابنیه با دهانه بالای هشت متر در راه‌های روستایی استان ساخته شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری وحمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی تصریح کرد: سلماس با بیش از ۱۸ کیلومتر، مهاباد با ۱۴ کیلومتر، ارومیه و شوط هرکدام با بیش از ۱۲ کیلومتر و سپس شهرستان‌های بوکان و چایپاره هرکدام با بیش از هشت کیلومتر بیشترین میزان عملیات آسفالت ریزی راه‌های روستایی استان امسال به خود اختصاص دادند.

وی اضافه کرد: در مجموع ۱۲۷ پروژه در تمامی شهرستان‌های استان امسال در حوزه راه روستایی و در بخش‌های مختلفی همچون احداث، تعریض؛ بهسازی، آسفالت راه روستایی انجام شده که بیشتر این پروژه‌ها به پایان رسیده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.