مردم نگران بازار شب عید نباشند

فرماندار زابل گفت: ذخیره‌سازی کالاهای اساسی برای کنترل بازار عرضه و تقاضا شب عید و ویژه ماه مبارک رمضان در شهرستان مطلوب و اطمینان‌بخش است.

 علیرضا ملاشاهی در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان زابل که با حضور بخشداران، رؤسا و نمایندگان ادارات مسئول شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه بر اساس تجربه، زابل بیشترین حجم ورودی مسافر در بین شهرستان‌های استان را به خود خواهد دید، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌ها برای رفاه حال شهروندان و مسافرانی که زابل را به‌عنوان مقصد گردشگری خود انتخاب کردند، انجام شده و مردم باید در تعطیلات نوروز و ماه مبارک رمضان حضور تیم‌های بازرسی و نظارت بر عملکرد صنوف را به عینه مشاهده کنند.

ملاشاهی ادامه داد: طرح تشدید بازرسی و نظارت ویژه باهدف نظارت بر بازار عرضه محصولات بخش کشاورزی، اقلام و کالاهای اساسی باهدف متعادل نگاه‌داشتن بازار شب عید در سطح شهرستان با هم‌افزایی ادارات صنعت، معدن و تجارت (صمت)، جهاد کشاورزی، تعزیرات و علوم پزشکی در حال اجرا است.

وی با اشاره به اینکه وظیفه کارگروه تنظیم بازار شهرستان، تأمین بازار نیست، بلکه تنظیم، نظارت و کنترل بازار است اظهار داشت: در سطح شهرستان غرفه‌هایی برای توزیع کالاهای اساسی ایام نوروز در نظر گرفته شده است.

فرماندار ویژه زابل با تأکید بر حضور پررنگ دستگاه‌های متولی مانند صمت، اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و تعزیرات در ایام نوروز و ماه رمضان به همراه اتخاذ تدابیر لازم برای تأمین و عرضه کالاهای اساسی موردنیاز، گفت: مردم نگران بازار شب عید نباشند.

مقام عالی دولت در شهرستان، مشارکت مردم در ارائه و انعکاس شکایات، گزارش‌ها، انتقادات و نظرات را عامل مهمی برای رفع معضلات و موانع در مدیریت بازار و احقاق حقوق مردم برشمرد و اظهار داشت: سامانه ۱۲۴ دریچه ارتباطی مردم برای طرح شکایات، درخواست‌ها، گزارش‌ها، انتقادها و پیشنهادها با سازمان صمت به‌عنوان نهاد ناظر بر عملکرد بازار است و هرگونه تخلف اقتصادی در زمینه درج‌نشدن قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب، گران‌فروشی و عدم عرضه را گزارش تا در سریع‌ترین زمان با اولویت مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار