مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان خبرداد؛

برپایی بازارچه‌های صنایع دستی خراسان شمالی؛ نوروز ۱۴۰۳

علی مستوفیان گفت: نوروز سال ۱۴۰۳ در ۹ نقطه از مبادی ورودی – اماکن تاریخی شامل عمارت مفخم؛ حسینیه جاجرمی؛ شهر تاریخی بلقیس و پارک‌های ورودی استان همچون سال‌های گذشته با هدف معرفی تولیدات استان، بازارچه فروش سوغات و صنایع دستی بر پا می‌شود. برپا می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: نوروز سال ۱۴۰۳ در ۹ نقطه از مبادی ورودی – اماکن تاریخی شامل عمارت مفخم؛ حسینیه جاجرمی؛ شهر تاریخی بلقیس و پارک‌های ورودی استان همچون سال‌های گذشته با هدف معرفی تولیدات استان، بازارچه فروش سوغات و صنایع دستی بر پا می‌شود. برپا می‌شود.

علی مستوفیان گفت: به منظور ارائه خدمات بهتر به مسافران و هم استانی‌ها از امروز با نظارت میدانی دستگاه‌های خدمات رسان غ بازدید از مقاصد گردشگری و اماکن تفریحی انجام خواهد شد.

به گفته مستوفیان مسافران و هم استانی‌ها می‌توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ علاوه بر دریافت اطلاعات سفر، هر گونه مشکل را اطلاع رسانی کنند.

مدیر کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص فعالیت موزه‌ها در ایام نوروز نیز افزود: موزه‌های استان در تعطیلات نوروز از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۷ عصر پذیرای بازدید کنندگان است.

او گفت: موزه منتخب مجموعه تاریخی مفخم بجنورد و موزه باستان شناسی این مجموعه از ساعت ۱۰ تا ۲۰ شب خواهد بود و حتی پس از افطار نیز برای بازدید مسافران و هم استانی‌ها فعال است.
مستوفیان گفت : همچون سال‌های گذشته با هدف معرفی تولیدات استان، بازارچه فروش سوغات و صنایع دستی بر پا می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.