جاذبه‌های گردشگری همدان با ۲۸ تابلو و بیلبورد شهری و جاده‌ای معرفی می‌شود

معرفی جاذبه‌های گردشگری همدان با ۲۸ تابلو و بیلبورد شهری و جاده‌ای معرفی می‌شود

علی خاکسار گفت: جاذبه‌های گردشگری این استان از طریق ۲۸ بیلبورد در ورودی شهر‌های استان به زبان‌های فارسی و انگلیسی معرفی می‌شوند.

او گفت: این طرح با هدف معرفی بیشتر جاذبه‌های گردشگری استان انجام شده و بخش‌خصوصی فعال در حوزه گردشگری نیز در نصب تعدادی از آنها مشارکت داشته است.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: رویکرد اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان معرفی جاذبه‌های همدان به گردشگران داخلی و خارجی است که بر این اساس، تابلو‌های یاد شده به زبان فارسی و انگلیسی ساخته و به نمایش گذاشته می‌شود.

خاکسار گفت: بر پایه این گزارش محتوای معرفی جاذبه‌های گردشگری استان در اپلیکیشن همدان سفر، سایت‌ها، تابلو‌ها و بیلبورد‌های تبلیغاتی، بروشور‌ها و کتابچه‌ها غیر از فارسی به زبان‌های خارجی تولید و منتشر شده است.

او گفت: در راستای تعاملات بین دستگاهی، اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان نیز به تازگی در شش نقطه از محور‌های پرتردد استان اقدام به نصب بیلبورد‌های معرفی جاذبه‌های گردشگری کرده که جای قدردانی و تشکر دارد.

معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان همدان گفت: براساس تفاهم‌نامه مشترک فی مابین دو وزارتخانه میراث‌فرهنگی و راه و شهرسازی چند تابلو جدید جاده‌ای نیز در مسیر‌ها و محور‌های مواصلاتی نصب می‌شود و این امکان وجود دارد که سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعالان اقتصادی در ساخت و نصب بیلبورد‌ها مشارکت کرده و با شرایطی به مدت ۱۰ سال از این تابلو‌ها بهره‌برداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.