چرا دستفروشان تئاتر شهر جابجا نشدند؟

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در خصوص علت عدم جابجایی دستفروشان تئاتر شهر به بازارچه سرمد توضیح داد.

نیمه بهمن‌ماه امسال بود که خبرها از قطعی شدن جابجایی دستفروشان تئاتر شهر به مکان دیگری حکایت داشت که مسئولین شهرداری تهران گفته بودند زمینی در نزدیکی تئاتر شهر تدارک دیده شده و به غرفه های متعدد مجهز می‌شود تا دستفروشان تئاتر شهر به بازارچه سرمد منتقل شوند و زمان این جابجایی را اسفند ماه اعلام کردند.

پس از کشیدن حصار در اطراف تئاتر شهر در اوایل اسفندماه همچنان شاهد حضور دستفروشان هستیم و این موضوع را از مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران پیگیری کردیم.

سعید بیگی مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: حصار کشیده شده اطراف تئاتر شهر مربوط به طرح وزارت ارشاد است که در حال اجرای آن هستند.

بیگی در خصوص عدم جابجایی دستفروشان تئاتر شهر گفت: به علت اینکه ایجاد بازارچه برای دستفروشان تئاتر شهر منتهی به روزهای پایان سال شد و خواسته دستفروشان این بود که روزهای پایانی سال در محل کنونی خودشان باشند و بعد از آن جابجا شوند.

وی افزود: این فرصت داده شد که با رعایت نظم و با هماهنگی شهرداری تا اخر سال در فضای کنونی خودشان باشند و در فروردین ماه به بازار جدیدی که اماده شده منتقل می‌شوند.

برچسب ها: دستفروشان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.