جلسات قرآن کریم خود را در ماه مبارک رمضان با ما به اشتراک بگذارید

باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از جلسات قرآن کریم خود در منازل، مساجد، هیئت ها، مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

جلسات خانگی قرآن کریم اغلب به صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود، جمعی از افراد به صورت داوطلبانه به صورت هفتگی یا دوره‌ای و با قرار قبلی در منازل و یا حتی در مساجد، هیئت‌ها، مؤسسات خصوصی، مدارس و دانشگاه‌ها گرد هم می‌آیند و محفل انس با قرآن کریم برپا می‌کنند.

این جلسات در ماه مبارک رمضان که ماه نزول قرآن کریم است اهمیت بیشتری پیدا می‌کند و با شور و حال خاصی برگزار می‌شود.

در همین راستا باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از جلسات قرآن کریم خود در منازل، مساجد، هیئت ها، مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات در قالب فیلم و عکس (بدون لوگو) از اقصی نقاط کشور برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

جلسات خانگی قرآن کریم

جلسه قرائت قرآن در مسجد

جلسه قرائت قران در مدرسه

جلسات قرآن کریم در مساجد دانشگاها

جلسات قرآن کریم برای دانش آموزان

جلسات خانگی قرآن در ماه رمضان

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار