رشد چشمگیر مصدومان چهارشنبه آخر سال در محلات

مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات گفت: سال گذشته تنها یک نفر در این شهرستان در چهارشنبه سوری مصدوم شد، اما امسال این آمار به ۱۱ نفر افزایش یافت.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان محلات، مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات گفت: خوشبختانه با تمهیدات به عمل آمده در خصوص پیشگیری از حوادث چهارشنبه پایان سال و همراهی مناسب رسانه‌ها و مردم، هیچ گونه گزارشی مبنی بر ایراد خسارت به آمبولانس‌ها و یا مصدومیت شدید افراد در اثر استفاده از مواد محترقه به این مرکز ارسال نشد و این آیین سنتی در شهرستان محلات بدون فوتی و قطع عضو سپری شد.

وی ادامه داد: ۱۱ نفر از شهروندان از عصر سه شنبه تا صبح روز چهارشنبه در حوادث مربوط با چهارشنبه پایان سال در شهرستان محلات از ناحیه چشم و پا مصدوم شدند که خوشبختانه پس از طی فرآیند درمان سرپایی از بیمارستان امام خمینی (ره) ترخیص شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات میانگین سنی مصدومان را ۲۷ سال عنوان کرد و افزود: کوچکترین مصدوم ۱۲ سال و بزرگترین مصدوم ۴۲ سال دارد که در بین آنان ۲ خانم و ۹ آقا مشاهده می‌شود.

مظلومی گفت: در این شب سه مصدوم تصادفی در تجمعات چهارشنبه پایان سال و یک مورد درگیری در محل بیمارستان نیز اتفاق افتاد.

وی، ضمن تشکر از عملکرد مطلوب پرسنل درمانی و عملیاتی اورژانس ۱۱۵ و دیگر نیرو‌های امدادی و انتظامی در شب چهارشنبه آخر سال، یادآور شد: آماده باش اورژانس پیش بیمارستانی محلات همچنان تا پایان ایام نوروز ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.