اعلام برنامه‌های یوم‌الله ۱۲ فروردین در چهارمحال و بختیاری

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری برنامه‌های یوم‌الله ۱۲ فروردین در استان را تشریح کرد.

موسی انصاری در نشست هماهنگی برگزاری یوم‌الله ۱۲ فروردین و روز جهانی قدس در چهارمحال و بختیاری گفت: نشست‌های تبیینی در راس برنامه‌ها قرار دارد.

وی افزود: علاوه‌بر فضاسازی شهر‌ها و روستا‌های استان در راستای گرامیداشت روز جشن تثبیت انقلاب اسلامی، برگزاری برنامه‌های تبیینی و اقناعی به ویژه برای نسل جوان در دستور کار قرار دارد.

انصاری ادامه داد: با توجه به اینکه در ماه رمضان قرار داریم و ۱۲ فروردین امسال با این ماه مبارک تقارن پیدا کرده است از همین رو از ظرفیت مساجد و حسینه‌ها استفاده می‌شود و با سخنرانان و مداحان هماهنگ شده تا در خصوص دستاورد‌های نظام اسلامی و امیدآفرینی تبیین‌گری کنند.


بیشتر بخوانید


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دشمن پس از آنکه با حضور مردم در پای صندوق‌های رای، ناکام ماند اکنون بار دیگر تلاش دارد تا با وارد کردن هجمه یاس و ناامیدی را در جامعه حاکم کند که در همین رابطه باید هشیار و آگاه بود.

وی افزود: روز جمهوری اسلامی به عنوان ماندگارترین روز‌های کشور باید به بهترین شکل گرامی داشته شود.

انصاری گفت: با حرکتی که در روز جهانی قدس انجام خواهیم داد یک بار دیگر برای آزادی مردم فلسطین با مسلمانان جهان هم‌صدا و همگام خواهیم شود.

وی اضافه کرد: برای زمینه‌سازی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس که بی‌شک حضور پررنگی خواهد بود از روز ۱۲ فروردین فضاسازی خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار