رفع موانع صادرات خرما از بندر شادگان

فرماندار شادگان گفت: همه موانع صادرات خرما از بندر شادگان رفع شده است

جمال صالح زاده فرماندار شادگان گفت: بندر تجاری شادگان را ظرفیتی مهم برای شهرستان است، بندر تجاری شادگان باید بصورت ویژه اقتصاد دریا، ۲۵ درصد سود معافیت مالیاتی، اجرای برنامه‌های فرهنگی در بندر شادگان در تعطیلات نوروزی و ... را پیگیری کنند.

او زاده همچنین به نقش موثر کالای همراه ملوان در رونق بازار و معیشت مردم اشاره کرد و گفت:کالای همراه ملوان در بندر تجاری شادگان باید فعال و برای رونق کسب و کار در بازار شهرستان عرضه شود و در همین راستا لازم است کلیه مشکلاتی که در راستای تحقق این هدف وجود دارد شناسایی و رفع گردد.

فرماندار شادگان با اشاره به اینکه همه موانع صادرات خرما از بندر شادگان رفع شده است، گفت: از اعضای اتحادیه خشکبار و فعالان اقتصادی در زمینه خرما دعوت می‌نمایم که صادرات محصول خرمای شهرستان از بندر تجاری شادگان انجام شود.

صالح زاده از اعلام آمادگی شرکت تعاونی دهیاران بخش خنافره برای مشارکت در طرح زراعت چوب خبر داد و افزود: منابع طبیعی شهرستان برای تشویق و ترغیب سایر شرکت‌های تعاونی شهرستان برای مشارکت و سرمایه گذاری در اجرای این طرح اقدام نمایند.

صالح زاده بر پیگیری موضوعات گردشگری توسط اداره میراث فرهنگی تاکید کرد و گفت: تالاب بین‌المللی شادگان هر ساله میزبان مسافران و گردشگران نوروزی است و در راستای تامین رفاه مسافران و گردشگران نوروزی لازم است کلیه امکانات لازم برای جلب رضایتمندی مسافران و رونق گردشگری منطقه تامین شود.

فرماندارشادگان در پایان گفت: اعلام نیازمندی‌های اتحادیه خشکبار برای صادرات خرما از بندر شادگان، پیگیری منابع طبیعی برای اجرای طرح زراعت چوب توسط شرکت‌های مستقر درشهرستان و... از مهمترین مصوبات این جلسه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.