ایسوس ذن‌فون ۱۱ اولترا با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ معرفی شد

گوشی جدید ایسوس در بالاترین نسخه به ۱۶ گیگابایت رم مجهز شده است.

ایسوس همان‌طور که وعده داده بود از جدیدترین پرچمدار خود با نام ذن‌فون ۱۱ اولترا رونمایی کرد. این گوشی هوشمند از طراحی مشابه با راگ فون ۸ بهره می‌برد، بااین‌حال با وجود مشخصات فنی قدرتمند، دیگر یک گوشی گیمینگ نیست.

ایسوس ذن‌فون ۱۱ اولترا مانند اکثر پرچمدار‌های اندرویدی ۲۰۲۴ به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز شده است. یکی از تفاوت‌های این دستگاه با نسل‌های قبلی‌اش، اندازه بسیار بزرگ‌تر آن است.

مشخصات فنی و قیمت ایسوس ذن‌فون ۱۱ اولترا

پرچمدار جدید ایسوس شباهت زیادی به راگ فون ۸ پرو دارد. این گوشی هوشمند به نمایشگر ۶.۷۸ اینچی LTPO AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز مجهز شده است. حداکثر روشنایی نمایشگر این دستگاه به ۲۵۰۰ نیت می‌رسد و توسط گوریلا گلس ویکتوس ۲ محافظت می‌شود. در بخش بالایی صفحه‌نمایش یک حفره برای میزبانی از دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است.

روی پنل پشتی جدید گوشی ایسوس یک ماژول با سه دوربین به چشم می‌خورد. سنسور اصلی، ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX890 با لرزشگیر هیبریدی ۶ محوره Gimbal Stabilizer 3.0 است. این دستگاه همچنین از دوربین اولترا واید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین تله‌فوتو ۳۲ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابری بهره می‌برد.

انرژی ایسوس ذن‌فون ۱۱ اولترا توسط یک باتری ۵۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۵ واتی و شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی تأمین می‌شود. از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی از بلوتوث ۵.۴ و وای‌فای ۷ اشاره کرد.

پرچمدار جدید ایسوس در نسخه پایه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۹۹۹ یورو قیمت دارد. نسخه بالاتر آن با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۱۰۹۹ یورو به فروش می‌رسد.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: ایسوس ، گوشی ایسوس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار