وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به بهشت زهرا (س) در آخرین جمعه سال

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی محور‌های منتهی به بهشت زهرا (س) در آخرین جمعه سال را تشریح کرد.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور درباره وضعیت ترافیکی در آخرین جمعه سال گفت: از ساعت ۴ صبح امروز ۲۵ اسفندماه که آخرین جمعه سال است، همه همکاران من در تمامی معابر منتهی به بهشت زهرا (س) مستقر شده اند. همچنین شاهد بارش باران در این معابر هستیم، اما با این وجود بار ترافیکی از ساعت ۶ صبح آغاز شده است و مردم به سمت بهشت زهرا (س) در حال حرکت هستند.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در محور شهید هاشمی شمال به جنوب از روی پل بسیار پرحجم و سنگین است. همچنین در میدان ساعت، بلوار شهدا نیز ترافیک روان‌تری مشاهده می‌شود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در قطعات قدیمی بار ترافیکی کمتری را شاهد هستیم، اما در قطعات جدید ترافیک سنگین‌تر است.

موسوی‌پور گفت: در بخشی از محور‌های علامه عسگری، شهید کاظمی و خلیج فارس بار ترافیک متراکم است.

وی افزود: از مردم خواهش می‌کنم زمان زیارت اهل قبور خود را کوتاه کرده تا سایر افراد نیز کمتر در ترافیک بمانند و با پلیس همکاری لازم را انجام دهند.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: در این ایام مشاهده می‌شود که تعداد زیادی خودرو برای خرید گل توقف می‌کنند که مسئله باعث تشدید ترافیک و افزایش احتمال تصادفات هنگام خروج از پارک می‌شود؛ بنابراین در محل‌هایی که جای پارک امنی دارند و به صورت بازارچه‌ای گل خرید و فروش می‌شود، توقف کنید.

موسوی‌پور گفت: در صورت بروز هر گونه مشکل با ۱۱۰ تماس بگیرید تا همکاران من در کوتاه‌ترین زمان در محل حاضر شوند. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار