گواردیولا: دیدار منچسترسیتی و رئال مادرید سنتی شده است

سرمربی منچسترسیتی در خصوص دیدار با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: به نظر می‌رسد این بازی تبدیل به دیداری سنتی بین ما شده است.

پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در نشست خبری پیش از دیدار با نیوکاسل در خصوص رویارویی  با رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت:در مورد رویارویی با رئال مادرید، ما گزینه دیگری نداریم. با توجه به این که برای سومین فصل متوالی به مصاف پادشاه لیگ قهرمانان اروپا می‌رویم، به نظر می‌رسد این بازی تبدیل به دیداری سنتی بین ما شده است.

او ادامه داد: امیدوارم در شرایط خوبی به این بازی برسیم. قرعه دست ما نیست، اگر کسی بگوید بازی آسانی خواهد بود، یعنی حریف را دست کم می‌گیرد. سه هفته تا بازی اول در مادرید باقی مانده، باید ببینم چه عملکردی خواهیم داشت. بازی دوم را در خانه انجام می‌دهیم. همین است که هست.

سرمربی منچسترسیتی درباره بازی فردا مقابل نیوکاسل در جام حذفی اظهار کرد: آنها چندین بار ما را آزار داده‌اند و دوباره برای این کار آماده هستند. فردا بازی سختی خواهد بود اما هاو و تیمش قرار است با یک سیتی آماده بازی کنند.

گواردیولا در خصوص وضعیت مصدومیت دی بروینه و گریلیش گفت: دی بروینه برای بازی فردا آماده نیست. در آنفیلد با کمی مشکل بازی کرد و حالا مصدوم شده است. ما با بلژیکی‌ها صحبت کردیم و به لطف آنها او به اردوی تیم ملی نمی‌رود و برای ادامه فصل ریکاوری می‌کند، اما گریلیش همینطور بهتر و بهتر می‌شود. حالا به تمرینات گروهی اضافه شده و به‌نظرم بازگشت او خیلی نزدیک است.

سرمربی سیتیزن در خصوص وضعیت مصدومیت ادرسون بیان کرد: او هم روند گذر از مصدومیت را به خوبی آغاز کرده است. فکر می‌کردم وضعیت بدتر باشد، اما اگر اتفاق غیرمنتظره‌ای نیفتد او بعد از فیفا دی آماده خواهد بود.

او خاطرنشان کرد: آن حمایتی را لازم داریم که در برابر منچستر یونایتد از هواداران دیدیم. خیلی وقت بود که چنین حمایتی را در برابر یونایتد ندیده بودم و فردا به آن نیاز داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار