گلریزان میلیاردی آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در اشکذر

مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد از اهدا یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در اشکذر خبر داد.

سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد در این مراسم گفت: به همت شما نیکوکاران و خیرین ارجمند از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۱۷۶ زندانی جرائم غیر عمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

عظیمی ادامه داد: رقم بدهی این زندانیان ۳۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بود که با قبولی دادخواست اعسار، اخذ گذشت رضایت مندانه از شکات و آورده محکومین مبلغ ۳۰۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از این مبلغ تامین شد.

او افزود: مابقی این مبلغ از منابع این ستاد مردمی شامل کمک‌های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ ۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۱۷۶ نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

عظیمی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان اظهار داشت: از این تعداد آزاد شده، ۱۱۳ مددجو مربوط به محکومین مالی، ۵۰ محکوم مربوط به پرداخت مهریه، ۱۰ محکوم مربوط به پرداخت نفقه و ۳ محکوم نیز مربوط به دیه حوادث کارگاهی بودند. 

در این آیین به دلیل کسالت استاندار یزد متن سخنرانی استاندار توسط مدیر روابط عمومی استانداری یزد قرائت شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار