معاون خدمات شهری شهرداری اهواز:

۸۰ درصد آبگرفتگی‌های سطح شهر رفع شده است

شمسی با اشاره به رفع ۸۰ درصد از آبگرفتگی‌های سطح شهر در پی بارندگی شب گذشته گفت: تیم‌های عملیاتی شهرداری در تلاش برای رفع مابقی آبگرفتگی‌ها هستند.

علی شمسی معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در خصوص آخرین وضعیت آبگرفتگی‌های سطح شهر اهواز بیان کرد: در حال حاضر خیابان انقلاب منتهی به مسجد الرحمن، دیواره بهشت آباد، شهرک دانشگاه (پارک دانشجو)، کوی گلدشت، سپیدار، دروازه، بلوار شهید هاشمی، بلوار معلم و شمشادها درگیر آبگرفتگی هستند که تا چند ساعت دیگر برطرف می‌شود.

وی میزان بارش در اهواز را ۴۰ میلی‌متر اعلام کرد و افزود: با توجه به مسطح بودن شهر اهواز و میزان زیاد بارش‌ها در مدت کم، برای تخلیه آب، به زمان بیشتری نیاز است.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته و تلاش تمامی پرسنل شهرداری از ورود آب به داخل منازل جلوگیری شد.

وی با اشاره به اینکه تا پایان ظهر امروز تمام آبگرفتگی‌ها رفع و تردد خودروها به سهولت انجام می‌شود ادامه داد: برخی از آبگرفتگی‌های کاسه‌ای مانند منطقه الحدید تا فردا مرتفع خواهد شد.

شمس در خصوص سامانه بارشی آینده که از روز دوشنبه آغاز خواهد شد اظهار کرد: تمام تمهیدات لازم برای بارندگی پیش رو اندیشیده شده و تیم های عملیاتی شهرداری به حالت آماده‌باش هستند.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز بیان کرد: تمام تلاش شهرداری اهواز، کاهش مدت ماندگاری مانداب در مناطق آبگرفته است که با همکاری دیگر ارگان های مربوطه، زمان باقی ماندن آن به مراتب نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

بر اساس این گزارش در پی بارش باران شب گذشته در شهرستان اهواز و آبگرفتگی برخی مناطق برای رفاه حال دانش آموزان و خانواده آنها، مدارس در مناطق دچار آبگرفتگی به صورت غیرحضوری برگزار شد.

بیشترین میزان بارندگی استان طی ۴۸ ساعت گذشته در ایستگاه کشاورزی اهواز با ۴۵ میلیمتر ثبت شد.

برچسب ها: آبگرفتگی ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.