آماده باش دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دستگاه‌های اجرایی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در نوروز در حالت آماده باش باشند.

غلامعلی حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری در آخرین نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری در سال ۱۴۰۲ با اشاره به فرارسیدن نوروز گفت: تمامی دستگاه‌های اجرایی امدادی استان آمادگی کافی برای مقابله با بحران‌های احتمالی در استان را داشته باشند.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد اجرایی خدمات سفر استان خدمات‌رسانی مطلوب به مسافران و گردشگران نوروزی را در دستور کار قرار دهند.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به دو سفر استانی رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری افزود: این استان هم‌اکنون با وحدت و همدلی در مسیر توسعه و بر روی ریل پیشرفت قرار گرفته است.

حیدری با اشاره به اختصاص اعتبار‌های مطلوب از سوی سازمان برنامه و بودجه کشور به دستگاه‌های اجرایی استان اضافه کرد: این استان در زمینه تخصیص اعتبار‌ها جزو استان‌های دارای رتبه مناسب قرار دارد و در این راستا تمامی مدیران موظفند نسبت به جذب سریع‌تر این اعتبارات اقدام کنند.

وی ادامه داد: در سفر اخیر به تهران تخصیص و جذب اعتبارات ملی سازمان برنامه و بودجه و تعهد وزارتخانه‌ها نسبت به چهارمحال و بختیاری پیگیری شد.

رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به کاهش محسوس قیمت اقلام خوراکی طی بهمن امسال در استان اظهار کرد: چهارمحال و بختیاری در این ماه جزو استان‌های ارزان کشور بود.

حیدری افزود: راه‌اندازی بیشتر بازارچه‌های عرضه کالا با قیمت پایین در چهارمحال و بختیاری مورد توجه مسئولان مرتبط باشد.
وی تاکید کرد: ستاد استان‌های زاگرس‌نشین ظرفیت مطلوبی است که باید از آن برای تسریع در روند توسعه چهارمحال و بختیاری بهره‌گیری شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار