در سومین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳ / امدادرسانی نیرو‌های هلال احمر به ۹۵۱ نفر

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور گفت: در سومین روز از طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳، نیرو‌های این جمعیت به ۹۵۱ نفر خدمات امدادی ارائه کردند.

بابک محمودی اظهار داشت: از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ اسفند ماه، در طرح ملی امداد و نجات نوروزی ۱۴۰۳، ۳۱۷ مورد عملیات امدادی صورت گرفته است.

وی افزود: ۱۷۶ مورد جاده‌ای «معادل ۵۵ درصد»، ۲۳ مورد کوهستان «معادل ۷ درصد» و حادثه جوی ۳ مورد معادل «۱ درصد» انجام شده است.

محمودی کل دریافت کنندگان خدمات امداد و نجات در کشور را ۹۵۱ نفر عنوان کرد و افزود: ۱۲۱ نفر به مراکز درمانی منتقل و ۲۳۴ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند، ۱۴ نفر به مناطق امن انتقال و ۲۳ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند. 

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور اضافه کرد: همچنین برای ۴۲ نفر در حوادث و سوانح جاده‌ای عملیات رهاسازی صورت گرفت و برای ۴۵۷ نفر سنجش میزان قند و فشار خون انجام شد.

بابک محمودی ادامه داد: شماره ندای امداد ۱۱۲ شماره اختصاصی سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر است و مردم می‌توانند گزارش حوادث و نیاز به امداد‌رسانی خود را بدون وجود سیم کارت نیز اعلام کنند، که همکاران ما در سراسر کشور آماده پاسخگویی در حوادث احتمالی هستند.

منبع: روابط عمومی سازمان امداد و نجات

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار