استانداری البرز:

تنها طرح قانونی برای اتباع خارجی طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری است

استانداری البرز اعلام کرد افتتاح حساب و دریافت عابر بانک و سیم کارت تنها در قالب طرح جذب و سپرده گذاری اتباع خارجی معتبر است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری البرز؛ سیروس دهقان شیری ضمن اشاره به ارسال پیامکی برای برخی از اتباع خارجی در خصوص اهدای سیم کارت، کارت بانکی و بیمه توسط دفاتر پیشخوان و بانک شهر، گفت: تنها طرح قانونی برای اتباع و مهاجرین خارجی طرح جذب، مدیریت منابع مالی و سپرده گذاری می باشد که با محوریت سازمان ملی مهاجرت و با همکاری بانک ملی اجرا می‌گردد. 

این طرح که با هدف ساماندهی منابع مالی و سرمایه های خرد اتباع و مهاجرین خارجی در حال اجراست به عنوان یک اقدام مهم و تاثیرگذار در این استان مورد توجه است و خدماتی همچون پوشش های بیمه ای، سکونت، تردد و اشتغال برای اتباع خارجی به ویژه اتباعی که در طرح بازشماری و سرشماری شرکت کرده اند، را دربردارد. 

پیامک هایی که از طرف دفاتر پیشخوان و بانک شهر ارسال شده است وجاهت قانونی ندارد، و اتباع خارجی اخبار و اطلاعیه های مرتبط را تنها از طریق اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و سازمان ملی مهاجرت پیگیری نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.