اعزام ۲۷۲ مبلغ از قم به چهارمحال و بختیاری

از مجموع ۶۰۰ روحانی مستقر در چهارمحال و بختیاری، ۲۷۲ مبلغ از قم به استان اعزام شده‌اند و مابقی مبلغین ساکن استان هستند.

حجت‌الاسلام سید ابوالقاسم کاظمی معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان، ۶۰۰ روحانی و مبلغ در نقاط مختلف شهری و روستایی استان به امر تبلیغ مشغول هستند.

وی افزود: روحانیون و مبلغین در مناطق شهری و روستایی استان به ترویج احکام شرعی، مسائل اعتقادی، تبیین دستاورد‌های نظام و انقلاب و آگاهی‌بخشی در خصوص آسیب‌های اجتماعی می‌پردازند.


بیشتر بخوانید


کاظمی ادامه داد: از مجموع ۶۰۰ روحانی مستقر در نقاط مختلف استان، ۲۷۲ مبلغ از قم به استان اعزام شده‌اند و مابقی مبلغین ساکن استان هستند.

وی اضافه کرد: توصیه شده تا از ظرفیت محافل خانوادگی و مجامع عمومی گردشگری با توجه به تعطیلات و ایام نوروز در امر تبلیغ بهره‌گیری و از خلاقیت‌های تبلیغی با فعال‌سازی مساجد و جوانان در برگزاری مراسم‌های شب قدر و مناجات و سایر برنامه‌های قرآنی استفاده شود.

کاظمی گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی برای تبیین احکام دینی و اسلامی، جلسات انس با قرآن در طول ماه مبارک رمضان به شکل گسترده و منظم از سوی خادمان قرآن اعم از موسسات قرانی، خانه‌های قرآنی، کانون‌های قرآن و عترت و جزء خوانی از جمله برنامه‌هایی است که در ماه مبارک رمضان در استان در حال برگزاری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار