جاده‌های زنجان لغزنده و پرترافیک است

رئیس اداره کنترل و نظارت بر عملیات جاده‌ای پلیس راه زنجان گفت: هم اکنون جاده‌های استان به ویژه آزاد راه ها به دلیل تداوم بارش‌ها لغزنده و میزان تردد ها نیز افزایش یافته است.

سرهنگ مهدی میناخانی گفت: میزان ترافیک در جاده های این استان از روز گذشته افزایش چشمگیری داشته است و پیش بینی می شود تا پایان امروز نیز بر حجم آن افزوده شود.

این مسوول با بیان اینکه علت تصادفات در ۶ تخلف حادثه ساز خلاصه می شود ادامه داد: سبقت و سرعت غیرمجاز، انحراف به چپ، استفاده از تلفن همراه، عدم استفاده از کمربند ایمنی و خواب آلودگی عمده ترین عامل تصافات جاده ای است.

وی با تاکید بر اینکه نبستن کمربند ایمنی برای سرنشینان عقب خودرو هنگام وقوع تصادفات به حوادث تلخی منجر می شود اظهار داشت: بیشترین افراد فوتی در تصادف خودروها به سرنشینان اختصاص دارد.

میناخانی با تاکید بر اینکه رانندگان در هنگام تردد فاصله طولی را مد نظر قرار داده و به ازای هر ۲ ساعت رانندگی توقف کنند، افزود: رانندگان برنامه ریزی کافی را در سفر مد نظر قرار دهند تاحادثه ای بوجود نیاید.

وی با بیان اینکه از آغاز طرح نورزی ۲۴ اسفند تا کنون ۲ مورد فوتی بر اثر تصادفات رانندگی در استان ثبت شده است، گفت: به مسافران توصیه می شود هنگام رانندگی مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

این مسوول خاطرنشان کرد: با توجه به آغاز بارش ها از ظهر روز گذشته همه جاده های استان لغزنده بوده و این روند هم اکنون از شدت بیشتری برخوردار است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.