فرودگاه بوشهر پذیرای ۲۴۰ پرواز در ایام نوروز خواهد بود

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: فرودگاه شهدای بوشهر با پیگیری‌های انجام شده پذیرای ۲۴۰ پرواز در ایام نوروز خواهد بود. 

عباس اسماعیلی مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر ضمن تبریک پیشاپیش سال نو عنوان کرد: باید به راه اندازی سامانه پیامکی با عنوان پویش "از ما چه بدی دیدی؟ " اشاره نمود که باعث ارتباط بیشتر مردم با ناظران فرودگاه‌های کشور جهت جلوگیری از کاستی‌ها در فرودگاه‌ها می‌شود.

وی افزود: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، با همکاری روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما از فرودگاه‌های سراسر کشور سفر می‌کنند، با شرکت در کمپین #راه_آسمان می‌توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که می‌خواهند، باشند و هر روز ۲ برنده پیش‌بینی شده که از بین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی به صاحبان بهترین آثار ارسالی تقدیم خواهد شد که از اهداف این پویش، ایجاد نشاط بین مسافران نوروزی و مباحث حوزه فرهنگ فرودگاهی از جمله حضور به موقع در فرودگاه و ... اشاره نمود.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر عنوان کرد: در پایان امیدوارم مردم شریف ایران در سال جدید ایامی شیرین را پیش رو داشته و شاهد سفری خوش و در کمال آرامش برای هموطنانمان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.