رفع مشکلات آبگرفتگی در سطح شهر سنندج

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: ۵۲ نقطه حادثه خیر در زمینه تردد وسایل نقلیه و آبگرفتگی معابر در سطح شهر سنندج شناسایی شده است.

عرفان فتحی گفت: از این تعداد نقاط ذکر شده طی مدت دوسال اخیر با برنامه ریزی و تلاش شبانه روزی، ۳۲ نقطه عملیات هدایت آب‌های سطحی و رفع مشکل آبگرفتگی انجام شده و مابقی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: ۷ نقطه مربوط به ناحیه منفصل شهری نایسر بود که برای مهار آب‌های سطحی در این منطقه تقریباً بیش از یک هزار و ۵۰۰ متر عملیات لوله گذاری انجام شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج با اشاره به رفع مشکل ۳۰ ساله آبگرفتگی خیابان انقلاب سنندج گفت: یکی از مهمترین نقاط شناسایی شده ورودی پل بهاران و خیابان انقلاب سنندج بود با اجرای عملیات هدایت آب‌های سطحی در این نقطه که متاسفانه بازاریان به محض شروع بارندگی با آن درگیر می‌شدند را رفع کرد.

فتحی با بیان اینکه مشکل آبگرفتگی ۱۵ ساله سه راه ادب نیز با انجام ۵۰ متر لوله گذاری رفع شد و در ادامه افزود: خیابان حسن آباد، ۱۰ نقطه بهاران، ۳ نقطه بلوار پاسداران، شهرک پیام، شهرک زاگرس، ۳ نقطه کمربندی آبیدر و. از دیگر نقاط مشکل آبگرفتگی در سطح شهر بود که برطرف شده است.

وی عنوان کرد: بیش از ۲۰۰ نیروی شهرداری با امکانات، تجهیزات و انواع ماشین آلات طی شبانه روز گذشته در حالت آماده باش و مشغول خدمات رسانی به شهروندان بوده اند.

فتحی بیان کرد: نیروی‌های آتش نشانی نیز با داشتن تجهیزات در ۸ تیم آمادگی و کمک به نیرو‌های خدمات شهری مناطق را دارند و در ادامه گفت: هشدار‌های لازم به خانه‌های مسکونی غیرمجاز و واحد‌های مسکونی که در مسیر سیلاب قرار دارند را داده شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Mohsen
۱۱:۵۹ ۰۱ فروردين ۱۴۰۳
این سیلاب راباتانکرآب بایدجمع و،روانه،دریاچه ،ارومیه،نمود.